Интегрални CRM је вишеструки ефикасан систем напредне комуникације са грађанима који омогућава бољи квалитет јавних услуга.
Ова платформа омогућава примање и слање информација путем различитих канала комуникације (електронска пошта – емаил, телефон, SMS порука, писарница – документ, гласовна порука ван радног времена, мобилна апликација), као и могућност праћења тока предмета, хронолошки преглед одговора свих служби које се баве решавањем предмета, могућност препознавања и умрежавања свих предмета клијената, креирање извештаја по великом броју критеријума, аутоматско креирање предмета, као и многе друге опције које поједностављују рад јавних служби путем креирања јасних процедура за пријаву и решавање представки грађана.
Путем овог система грађани једноставно могу поставити питање или пријавити било који проблем.
ПОН | УТО | СРЕ | ЧЕТ | ПЕТ | СУБ | НЕД |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |